Kymppi 4 Bingel-tehtävät

Oppilas harjoittelee omalla avatar-hahmollaan Bingel-maailmassa, jonka tehtävät perustuvat suoraan OPSin mukaisten oppimateriaalien sisältöihin ja etenemisjärjestykseen.
Tehtäviä voi käyttää osana tuntiopetusta, tukiopetuksessa tai osana omatoimista harjoittelua.
Bingel-tehtävät sijaitsevat omassa Bingel-pelimaailmassaan, jossa oppilas kehittää harjoittelun ohella omaa avatar-hahmoaan. Bingel-pelimaailma hyödyntää tarinallistamista ja pelillistämistä oppilaan motivoimisessa. Sen käyttäminen edellyttää henkilökohtaisen tunnuksen luomista oppilaalle. Bingel-tehtävät ovat koulujen ostettavissa oppilaskohtaisella vuosilisenssillä ja hinta määräytyy kyseisen luokka-asteen oppilasmäärän mukaan. Kun ostat tuotteen, merkitse tilausmääräksi koko koulun kaikkien kyseisten luokkien yhteenlaskettu oppilasmäärä. Vuosilisenssin hinta määräytyy sen mukaan.
ISBN | 978-952-63-4006-7 |
---|---|
GTIN | 9789526340067 |
Painosnumero ja -vuosi | - |
Tekijät | Lasse Vallo, Tero Toivanen |
Kouluaste | Alakoulu |
Moduuli / kurssi / luokka | 4. luokka |
Sivua | - |