Evästeiden käyttö on estetty selaimessasi, mikä rajoittaa osaa sivuston toiminnallisuuksista. Välttämättömät evästeet varmistavat mm. verkko-ostosten onnistumisen.
Oppilas harjoittelee omalla avatar-hahmollaan Bingel-maailmassa, jonka tehtävät perustuvat suoraan OPSin mukaisten oppimateriaalien sisältöihin ja etenemisjärjestykseen.
Tehtäviä voi käyttää osana tuntiopetusta, tukiopetuksessa tai osana omatoimista harjoittelua.
Bingel-pelimaailma hyödyntää tarinallistamista ja pelillistämistä oppilaan motivoimisessa. Sen käyttäminen edellyttää henkilökohtaisen tunnuksen luomista oppilaalle. Ks. tarkemmin: Toimeksiantosopimus.
Bingel-tehtävät ovat koulujen ostettavissa oppilaskohtaisella vuosilisenssillä, ja hinta määräytyy kyseisen luokka-asteen oppilasmäärän mukaan. Kun ostat tuotteen, merkitse tilausmääräksi koko koulun kaikkien kyseisten luokkien yhteenlaskettu oppilasmäärä. Vuosilisenssin hinta määräytyy sen mukaan. Huomaathan, että oston jälkeen tuote on käytettävissä kahden päivän kuluttua.