Aarre 3 Bingel-tehtävät

Bingel on jännittävä digitaalinen maailma, jossa oppilas tekee harjoituksia hauskalla ja motivoivalla tavalla.Lue lisää
i
Ostaessasi tämän tuotteen, lisenssi on voimassa: 01.08.2025 - 31.07.2026

Aarre 3 Bingel-tehtävillä oppilaat voivat opiskella oppikirjan sisältöjä hauskasti ja pelillisesti oman avatar-hahmon kanssa.

Oppilas harjoittelee omalla avatar-hahmollaan Bingel-maailmassa. Omaa avataria voi tuunata uusilla vaatteilla, hiuksilla ja muilla lisävarusteilla tehtävistä saaduilla ping-ping-pisteillä. Opettajalla on näkyvyys oppilaiden kehittymiseen opettajan näkymän kautta, ja opettaja voi jakaa oppilaille eri tehtäviä tarpeen mukaan.

Tehtäviä voi käyttää osana tuntiopetusta, tukiopetuksessa tai osana omatoimista harjoittelua. Bingel-pelimaailma hyödyntää tarinallistamista ja pelillistämistä oppilaan motivoimisessa. Sen käyttäminen edellyttää henkilökohtaisen tunnuksen luomista oppilaalle. Ks. Tarkemmin: Toimeksiantosopimus Bingel-tehtävät ovat koulujen ostettavissa oppilaskohtaisella vuosilisenssillä ja hinta määräytyy kyseisen luokka-asteen oppilasmäärän mukaan. Kun ostat tuotteen, merkitse tilausmääräksi koko koulun kaikkien kyseisten luokkien yhteenlaskettu oppilasmäärä. Vuosilisenssin hinta määräytyy sen mukaan.

Tuotetiedot
ISBN 978-952-63-3735-7
GTIN 9789526337357
Painosnumero ja -vuosi -
Tekijät -
Kouluaste Alakoulu
Moduuli / kurssi / luokka 3. luokka
Sivua -