Aarre 4 Bingel-tehtävät
Aarre 4 Bingel-tehtävillä oppilaat voivat opiskella oppikirjan sisältöjä hauskasti ja pelillisesti. Tehtäviä voi käyttää osana tuntiopetusta tai osana omatoimista opiskelua. Opettaja voi seurata oppilaiden suorituksia opettajan näkymän kautta ja jakaa oppilaille eri tehtäviä tarpeen mukaan.
Bingel-tehtävät sijaitsevat omassa Bingel-pelimaailmassaan, jossa oppilas kehittää harjoittelun ohella omaa avatar-hahmoaan. Bingel-pelimaailma hyödyntää tarinallistamista ja pelillistämistä oppilaan motivoimisessa. Sen käyttäminen edellyttää henkilökohtaisen tunnuksen luomista oppilaalle. Ks. tarkemmin: Toimeksiantosopimus.
Bingel-tehtävät ovat koulujen ostettavissa oppilaskohtaisella vuosilisenssillä, ja hinta määräytyy kyseisen luokka-asteen oppilasmäärän mukaan. Kun ostat tuotteen, merkitse tilausmääräksi koko koulun kaikkien kyseisten luokkien yhteenlaskettu oppilasmäärä. Vuosilisenssin hinta määräytyy sen mukaan. Huomaathan, että oston jälkeen tuote on käytettävissä kahden päivän kuluttua.
ISBN | 978-952-63-3872-9 |
---|---|
GTIN | 9789526338729 |
Painosnumero ja -vuosi | - |
Tekijät | - |
Kouluaste | Alakoulu |
Moduuli / kurssi / luokka | 4. luokka |
Sivua | - |