Editalta Sanoma Prolle siirtyneiden painettujen oppimateriaalien lähetyksissä esiintyy lyhyitä katkoja tuotetietojen siirron aikana. Toimituskatkot eivät koske digitaalisia oppimateriaaleja. Lue lisää UKK-sivulta.

Huollamme verkkokauppaamme tänään 5.3. klo 17–18. Huoltokatkon aikana ei voi tehdä tilauksia. Pahoittelemme huoltotöiden aiheuttamaa häiriötä.

Verkkokaupassa on häiriö ja tilausta tehdessä ei saa tilausvahvistusta, mutta tilaukset onnistuvat. Ongelma pyritään korjaamaan mahdollisimman pian. Pahoittelemme häiriöstä aiheutunutta haittaa!

Aarre 4 Bingel-tehtävät

Bingel on jännittävä digitaalinen maailma, jossa oppilas tekee harjoituksia hauskalla ja motivoivalla tavalla.Lue lisää
i
Ostaessasi tämän tuotteen, lisenssi on voimassa: 01.08.2025 - 31.07.2026

Aarre 4 Bingel-tehtävillä oppilaat voivat opiskella oppikirjan sisältöjä hauskasti ja pelillisesti. Tehtäviä voi käyttää osana tuntiopetusta tai osana omatoimista opiskelua. Opettaja voi seurata oppilaiden suorituksia opettajan näkymän kautta ja jakaa oppilaille eri tehtäviä tarpeen mukaan.

Bingel-tehtävät sijaitsevat omassa Bingel-pelimaailmassaan, jossa oppilas kehittää harjoittelun ohella omaa avatar-hahmoaan. Bingel-pelimaailma hyödyntää tarinallistamista ja pelillistämistä oppilaan motivoimisessa. Sen käyttäminen edellyttää henkilökohtaisen tunnuksen luomista oppilaalle. Ks. tarkemmin: Toimeksiantosopimus.

Bingel-tehtävät ovat koulujen ostettavissa oppilaskohtaisella vuosilisenssillä, ja hinta määräytyy kyseisen luokka-asteen oppilasmäärän mukaan. Kun ostat tuotteen, merkitse tilausmääräksi koko koulun kaikkien kyseisten luokkien yhteenlaskettu oppilasmäärä. Vuosilisenssin hinta määräytyy sen mukaan. Huomaathan, että oston jälkeen tuote on käytettävissä kahden päivän kuluttua.

Tuotetiedot
ISBN 978-952-63-3872-9
GTIN 9789526338729
Painosnumero ja -vuosi -
Tekijät -
Kouluaste Alakoulu
Moduuli / kurssi / luokka 4. luokka
Sivua -