Historia ajassa 5 (LOPS 2016)
Historia ajassa 5 -digikirja on opetussuunnitelman mukainen ja tarjoaa monipuolisia tehtäviä. Digikirjassa on runsaasti mm. ajankohtaisia Helsingin Sanomien uutisia, videoita sekä muita rikasteita, jotka elävöittävät digikirjaa ja tarjoavat paljon lisätietoa oppikirjan ulkopuolelta.
Myydään vain opiskelijalle henkilökohtaisena lisenssinä. Muussa tapauksessa ota yhteyttä asiakaspalveluumme.Lue lisää
Historia ajassa 5 on opetussuunnitelman mukainen lukion 5. kurssin oppikirja. Kirjan tekstit ovat kuunneltavissa.Lue lisää
Historia ajassa 5 -digikirja on opetussuunnitelman mukainen ja tarjoaa monipuolisia tehtäviä. Digikirjassa on runsaasti mm. ajankohtaisia Helsingin Sanomien uutisia, videoita sekä muita rikasteita, jotka elävöittävät digikirjaa ja tarjoavat paljon lisätietoa oppikirjan ulkopuolelta.
Myydään vain opiskelijalle henkilökohtaisena lisenssinä. Muussa tapauksessa ota yhteyttä asiakaspalveluumme.Lue lisää
Digikirja sisältää
HS-linkit
Testit
Videot
Äänitteet
Historia ajassa 5 -digikirjassa tarkastellaan Suomen historian kehityslinjoja esihistoriasta autonomian ajalle saakka. Kirja esittelee Suomen väestön, sosiaalisen ja talouden historiallista kehitystä osana Itämeren alueen historiaa. Lisäksi kirjassa käsitellään arjen historiaa, yhteisöjen ja yksilöiden välistä vuorovaikutusta sekä ihmisten elämäntapaa historian eri vaiheissa. Kirjan tehtävissä harjoitellaan tiedonhakua ja argumentointia sekä kerrataan opittua. Aineistotehtävät ohjaavat jäsentyneeseen tiedon tuottamiseen esimerkiksi YO-kokeessa. Kirjan monipuolinen kuvitus, kartat ja laaja käsitehakemisto syventävät käsitystä historiasta ja sen vaikutuksista nykypäivään. Digikirjassa on rikasteita mm. Helsingin Sanomien artikkeleita, videoita ja visoja, joiden avulla opiskelija voi testata oppimaansa.
Digikirjan tekstit ovat kuunneltavissa.
Historia ajassa 5 -kirjassa tarkastellaan Suomen historian kehityslinjoja esihistoriasta autonomian ajan alkuun asti. Kirja esittelee Suomen väestön, hallinnon sekä talouden historiallista kehitystä osana Itämeren alueen historiaa. Lisäksi kirjassa käsitellään arjen historiaa, yhteisöjen ja yksilöiden välistä vuorovaikutusta sekä ihmisten elämäntapaa historian eri vaiheissa. Kirjan tehtävissä harjoitellaan tiedonhakua ja argumentointia sekä kerrataan opittua. Aineistotehtävät ohjaavat jäsentyneeseen tiedon tuottamiseen esimerkiksi YO-kokeessa. Kirjan monipuolinen kuvitus, kartat ja laaja käsitehakemisto syventävät käsitystä historiasta ja sen vaikutuksista nykypäivään.
Kirjan tekstit ovat kuunneltavissa Arttu-sovelluksen avulla.
Historia ajassa 5 -digikirjassa tarkastellaan Suomen historian kehityslinjoja esihistoriasta autonomian ajalle saakka. Kirja esittelee Suomen väestön, sosiaalisen ja talouden historiallista kehitystä osana Itämeren alueen historiaa. Lisäksi kirjassa käsitellään arjen historiaa, yhteisöjen ja yksilöiden välistä vuorovaikutusta sekä ihmisten elämäntapaa historian eri vaiheissa. Kirjan tehtävissä harjoitellaan tiedonhakua ja argumentointia sekä kerrataan opittua. Aineistotehtävät ohjaavat jäsentyneeseen tiedon tuottamiseen esimerkiksi YO-kokeessa. Kirjan monipuolinen kuvitus, kartat ja laaja käsitehakemisto syventävät käsitystä historiasta ja sen vaikutuksista nykypäivään. Digikirjassa on rikasteita mm. Helsingin Sanomien artikkeleita, videoita ja visoja, joiden avulla opiskelija voi testata oppimaansa.
Digikirjan tekstit ovat kuunneltavissa.
ISBN | 978-952-63-4162-0 |
---|---|
GTIN | 9789526341620 |
Painosnumero ja -vuosi | - |
Tekijät | Ari Höyssä, Anu Lahtinen, Jari Ukkonen |
Kouluaste | Lukio |
Moduuli / kurssi / luokka | Kurssi 5 |
Sivua | - |
ISBN | 978-952-63-4155-2 |
---|---|
GTIN | 9789526341552 |
Painosnumero ja -vuosi | 1.-2. painos, 2021 |
Tekijät | Ari Höyssä, Anu Lahtinen, Jari Ukkonen |
Kouluaste | Lukio |
Moduuli / kurssi / luokka | Kurssi 5 |
Sivua | 192 |
ISBN | 978-952-63-4162-0 |
---|---|
GTIN | 9789526341620 |
Painosnumero ja -vuosi | - |
Tekijät | Ari Höyssä, Anu Lahtinen, Jari Ukkonen |
Kouluaste | Lukio |
Moduuli / kurssi / luokka | Kurssi 5 |
Sivua | - |