Lukiolaisen kieliopas -digikirja
Lukion kieliopas tarjoaa tukea kirjoittajalle. Digikirja sisältää ohjeita oikeinkirjoitukseen, lauseiden ja virkkeiden muodostamiseen, tyylin hiomiseen sekä tekstin lainaamiseen sekä runsaasti harjoitustehtäviä.Lue lisää
Lukion kieliopas tarjoaa tukea kirjoittajalle. Digikirja sisältää ohjeita oikeinkirjoitukseen, lauseiden ja virkkeiden muodostamiseen, tyylin hiomiseen sekä tekstin lainaamiseen sekä runsaasti harjoitustehtäviä.Lue lisää

Lukiolaisen kieliopas on kattava kielen- ja tekstinhuollon opas, joka sisältää selkeiden kirjoitusohjeiden lisäksi tiiviin kielioppiosion. Lisäksi jokaisessa luvussa on runsaasti harjoituksia. Kirjan tukee myös suomi toisena kielenä -opiskelijaa.
Lukiolaisen kieliopas sopii materiaaliksi erilliselle kielenhuollon opintojaksolle tai tukemaan kielenhuollon ja tekstitaitojen osaamista koko lukio-opintojen ajan. Kieliopas kehittää taitoa kirjoittaa ymmärrettävää ja sujuvaa yleiskieltä sekä auttaa valmistautumaan lukutaidon ja kirjoitustaidon ylioppilaskokeisiin.
Lukiolaisen kieliopas on kattava kielen- ja tekstinhuollon opas, joka sisältää selkeiden kirjoitusohjeiden lisäksi tiiviin kielioppiosion. Lisäksi jokaisessa luvussa on runsaasti harjoituksia. Kirjan tukee myös suomi toisena kielenä -opiskelijaa.
Lukiolaisen kieliopas sopii materiaaliksi erilliselle kielenhuollon opintojaksolle tai tukemaan kielenhuollon ja tekstitaitojen osaamista koko lukio-opintojen ajan. Kieliopas kehittää taitoa kirjoittaa ymmärrettävää ja sujuvaa yleiskieltä sekä auttaa valmistautumaan lukutaidon ja kirjoitustaidon ylioppilaskokeisiin.
ISBN | 978-952-63-7071-2 |
---|---|
GTIN | 9789526370712 |
Painosnumero ja -vuosi | - |
Tekijät | Hilda Koskimäki, Lari Kotilainen, Terhi Lintunen |
Kouluaste | Lukio |
Moduuli / kurssi / luokka | Moduuli 1–11 |
Sivua | - |
ISBN | 978-952-63-7071-2 |
---|---|
GTIN | 9789526370712 |
Painosnumero ja -vuosi | - |
Tekijät | Hilda Koskimäki, Lari Kotilainen, Terhi Lintunen |
Kouluaste | Lukio |
Moduuli / kurssi / luokka | Moduuli 1–11 |
Sivua | - |