Evästeiden käyttö on estetty selaimessasi, mikä rajoittaa osaa sivuston toiminnallisuuksista. Välttämättömät evästeet varmistavat mm. verkko-ostosten onnistumisen.
Suunniteltu huoltokatko 16.10.2025 Palveluissamme on huoltokatko torstaina 16.10. noin klo 16.00-23.00. Verkkokaupan sisäänkirjautuminen ei ole käytettävissä huoltokatkon aikana. Pahoittelemme katkosta aiheutuvaa harmia.
Editalta Sanoma Prolle siirtyneiden painettujen oppimateriaalien lähetyksissä esiintyy lyhyitä katkoja tuotetietojen siirron aikana. Toimituskatkot eivät koske digitaalisia oppimateriaaleja. Lue lisää UKK-sivulta.
Verkkokaupassa on häiriö ja tilausta tehdessä ei saa tilausvahvistusta, mutta tilaukset onnistuvat. Ongelma pyritään korjaamaan mahdollisimman pian. Pahoittelemme häiriöstä aiheutunutta haittaa!
Business Bites 3: Multichannel Marketing on digitaalinen englannin oppimateriaali, joka kuuluu Business Bites -oppimateriaalikokonaisuuteen. Business Bites 3 on suunnattu liiketoiminnan perustutkinnon tutkinnon osaan Markkinointiviestintä.Lue koko tuotekuvaus
Business Bites 3: Multichannel Marketing on digitaalinen englannin oppimateriaali, joka kuuluu Business Bites -oppimateriaalikokonaisuuteen. Business Bites 3 on suunnattu liiketoiminnan perustutkinnon tutkinnon osaan Markkinointiviestintä.Lue koko tuotekuvaus
Business Bites 3 keskittyy markkinointiviestinnän ja sisällöntuotannon englantiin. Se sisältää aitoja ja käytännönläheisiä tekstejä ja dialogeja, jotka kehittävät opiskelijan luetun ja kuullun ymmärtämistä sekä runsaasti vaihtelevia ja eritasoisia harjoituksia, joiden avulla opiskelija oppii muun muassa tuottamaan sisältöä eri kanaviin, laatimaan uutis- ja myyntikirjeitä, tekemään kohderyhmäanalyyseja sekä esittelemään tuotteita messuilla. Oppimisen tueksi on sisällytetty myös havainnollistavia videoita ja muita rikasteita, jotka auttavat hahmottamaan kielenkäyttöä erilaisissa tilanteissa.
Uudistuksessa kirjan sisältöä on päivitetty.
Business Bites 3 keskittyy markkinointiviestinnän ja sisällöntuotannon englantiin. Se sisältää aitoja ja käytännönläheisiä tekstejä ja dialogeja, jotka kehittävät opiskelijan luetun ja kuullun ymmärtämistä sekä runsaasti vaihtelevia ja eritasoisia harjoituksia, joiden avulla opiskelija oppii muun muassa tuottamaan sisältöä eri kanaviin, laatimaan uutis- ja myyntikirjeitä, tekemään kohderyhmäanalyyseja sekä esittelemään tuotteita messuilla. Oppimisen tueksi on sisällytetty myös havainnollistavia videoita ja muita rikasteita, jotka auttavat hahmottamaan kielenkäyttöä erilaisissa tilanteissa.
Uudistuksessa kirjan sisältöä on päivitetty.