Business Bites 2 -digikirja

Customer Service Skills

Customer Service Skills

Business Bites 2: Customer Service Skills on digitaalinen englannin oppimateriaali, joka kuuluu Business Bites -digikirjasarjaan. Business Bites 2 on suunnattu liiketoiminnan perustutkinnon tutkinnon osaan Asiakaspalvelu.Lue koko tuotekuvaus Business Bites 2: Customer Service Skills on digitaalinen englannin oppimateriaali, joka kuuluu Business Bites -digikirjasarjaan. Business Bites 2 on suunnattu liiketoiminnan perustutkinnon tutkinnon osaan Asiakaspalvelu.Lue koko tuotekuvaus
i
Ostaessasi tämän tuotteen, lisenssi on voimassa: 16.08.2025 - 15.08.2026
i
Ostaessasi tämän tuotteen, lisenssi on voimassa: 16.08.2025 - 15.02.2026
Business Bites 2:ssa käsitellään oivaltavasti asiakaspalvelutyössä tarvittavia englannin kielen taitoja. Materiaali on jaettu kahtia niin, että ensimmäisessä osiossa on kaupan alan tilanteita ja toisessa toimistotöissä ja palveluissa, erityisesti rahoitusalalla, tarvittavaa kielitaitoa. Kirja sisältää monipuolisia tekstejä ja dialogeja, jotka kehittävät opiskelijan luetun ja kuullun ymmärtämistä, runsaasti vaihtelevia ja eritasoisia harjoituksia, joiden avulla opiskelija oppii muun muassa palvelemaan ja opastamaan asiakkaita eri kanavissa, kertomaan tuotteista suullisesti ja kirjallisesti sekä toimimaan reklamaatiotilanteissa. Oppimisen tueksi on sisällytetty myös havainnollistavia videoita ja muita rikasteita, jotka auttavat hahmottamaan kielenkäyttöä erilaisissa tilanteissa. Uudistuksessa kirjaan on päivitetty sisältöä ja rakennetta sekä lisätty kielioppia.
Business Bites 2:ssa käsitellään oivaltavasti asiakaspalvelutyössä tarvittavia englannin kielen taitoja. Materiaali on jaettu kahtia niin, että ensimmäisessä osiossa on kaupan alan tilanteita ja toisessa toimistotöissä ja palveluissa, erityisesti rahoitusalalla, tarvittavaa kielitaitoa. Kirja sisältää monipuolisia tekstejä ja dialogeja, jotka kehittävät opiskelijan luetun ja kuullun ymmärtämistä, runsaasti vaihtelevia ja eritasoisia harjoituksia, joiden avulla opiskelija oppii muun muassa palvelemaan ja opastamaan asiakkaita eri kanavissa, kertomaan tuotteista suullisesti ja kirjallisesti sekä toimimaan reklamaatiotilanteissa. Oppimisen tueksi on sisällytetty myös havainnollistavia videoita ja muita rikasteita, jotka auttavat hahmottamaan kielenkäyttöä erilaisissa tilanteissa. Uudistuksessa kirjaan on päivitetty sisältöä ja rakennetta sekä lisätty kielioppia.
Tuotetiedot
ISBN 978-952-63-7482-6
GTIN 9789526374826
Painosnumero ja -vuosi -
Tekijät Linda Heinonen, Maaria Vesterinen
Kouluaste Ammatillinen toinen aste
Moduuli / kurssi / luokka -
Sivua -
Tuotetiedot
ISBN 978-952-63-7482-6
GTIN 9789526374826
Painosnumero ja -vuosi -
Tekijät Linda Heinonen, Maaria Vesterinen
Kouluaste Ammatillinen toinen aste
Moduuli / kurssi / luokka -
Sivua -