
Digitaalinen kauppa ja asiakaskokemus
Oppimateriaali soveltuu digitaalisen kaupan ja asiakaskokemuksen kehittämisen opiskeluun.Lue koko tuotekuvaus
Digitaalinen kauppa ja asiakaskokemus on liiketoiminnan oppimateriaali, joka käsittelee digitaalista liiketoimintaa, verkkokaupan perusprosesseja ja asiakaskokemuksen kehittämistä. Kirja kattaa liiketoiminnan perustutkinnon osat Digitaalisessa kaupassa toimiminen ja Asiakaskokemuksen kehittäminen.
Materiaalissa
- havainnollistetaan kirjan sisältöjä esimerkeillä ja monipuolisella kuvituksella
- avataan keskeiset käsitteet selkeästi
- jäsennetään opiskeltavia asioita lausemuotoisilla otsikoilla
- ohjataan oppimista Osaatko-kysymyksillä
- kerrataan opittua tiivistelmien avulla.
ISBN | 978-952-63-7452-9 |
---|---|
GTIN | 9789526374529 |
Painosnumero ja -vuosi | 1. painos, 2026 |
Tekijät | Markus Hämynen, Johanna Rintanen |
Kouluaste | Ammatillinen toinen aste |
Moduuli / kurssi / luokka | - |
Sivua | 230 |