Palvelun taitajaksi -vuosilisenssi

Digikirjassa on runsaasti tehtäviä, jotka kannustavat omaan pohdintaan, tiedonhankintaan, suunnitteluun ja ideointiin sekä ryhmässä toimimiseen. Digikirjan tehtävät voi tehdä ja tallentaa digitaalisesti.
Palvelun taitajaksi -digikirja soveltuu erityisesti liiketoiminnan perustutkinnon asiakaspalvelun tutkinnonosan oppimateriaaliksi. Teemoja ovat asiakaslähtöinen liiketoiminta ja asiakaspalveluun valmistautuminen, asiakaspalvelu eri kanavissa sekä myönteisen asiakaskokemuksen edistäminen ja asiakastyytyväisyyden varmistaminen.
Kirjan sisältöä voi hyödyntää oppimateriaalina myös muiden ammatillisten koulutusalojen asiakaspalvelun tutkinnonosissa.
ISBN | 978-952-63-6380-6 |
---|---|
GTIN | 9789526363806 |
Painosnumero ja -vuosi | - |
Tekijät | Marjo Hämäläinen, Liisa-Maria Patjas |
Kouluaste | Ammatillinen toinen aste |
Moduuli / kurssi / luokka | - |
Sivua | - |