Palvelun taitajaksi

Kirja soveltuu oppimateriaaliksi erityisesti liiketoiminnan perustutkinnon pakolliseen 20 osaamispisteen asiakaspalvelun tutkinnon osaan. Kirjan sisältöä voi hyödyntää oppimateriaalina myös muiden ammatillisten koulutusalojen asiakaspalvelun tutkinnonosissa.Lue lisää

Kirjan teemoja ovat asiakaslähtöinen liiketoiminta ja asiakaspalveluun valmistautuminen, asiakaspalvelu eri kanavissa sekä myönteisen asiakaskokemuksen edistäminen ja asiakastyytyväisyyden varmistaminen. Kirjassa on runsaasti tehtäviä, jotka kannustavat omaan pohdintaan, tiedonhankintaan, suunnitteluun ja ideointiin sekä ryhmässä toimimiseen.

Tuotetiedot
ISBN 978-952-63-5122-3
GTIN 9789526351223
Painosnumero ja -vuosi 11.-15. painos, 2023
Tekijät Marjo Hämäläinen, Liisa-Maria Patjas
Kouluaste Ammatillinen toinen aste
Moduuli / kurssi / luokka -
Sivua 228