B46E2A66-604E-4D4C-B810-96A063E38CAC63970A8D-C0F2-4A36-8579-26EDA1D5AEAD99565D1E-B1AA-4646-91A6-B936042A6D79AC29B026-FD6A-44D5-9BB5-863AE20D58EFicon-animation-m47704CAF-15B4-43C1-97C4-4FFDD0712665icon-audio-m_165419416-D162-4031-A7D8-97AE374BD211A57771A7-1F09-4686-AC84-22387B42A144F54B3EB7-33DF-4F70-8937-2439050B45DA70CA8E4C-75BD-4A9C-90DD-E23CAE7196732F053FCF-BAC4-4F0F-B6A9-574060EA4B45A45E6A23-C541-40F2-BB3E-6ECE85B2F11FFE0E871C-ECFD-410A-A65A-2E4F145AE081A94198F5-76B0-423E-888A-CBF9A1FA5DA1icon-extra_materials-micon-extra_texts-m6D95466C-5D86-4FD2-BE6D-EF76D39612208727D67E-85CE-4838-86C9-B128315BAE19B4B60ACA-FEED-4F31-A67B-B455F52072AD882E75D3-6FA6-4682-B263-DD145E4B90E4E1035C1F-18EE-4E32-A3E7-8EB6EA3014AFD174FDF2-8E53-4A81-9C54-6FAD19BE5CDE73103793-14B2-4A04-BE7E-115C6A5164D09036873E-C169-4E77-831F-66D6600F6DB24DE14A8F-8936-4FA8-B5B6-0FCDB94BE354icon-hs-m4CADF515-2FE9-4D16-81AC-7C11870C5125D8B353BD-F0C7-417F-9F2C-2A40B0C71055F36755E4-0FB3-4481-B2AA-2D399F6C02B9D0649E3E-C5D7-4C6D-A50A-BE392D2E6115CD4924EC-5939-4893-9B30-4FE8032D8BAA2D69EFBF-EE66-459B-A671-374C0312F9592BB25427-25C0-4075-BD1E-6119B9E8AB1492997E17-AA90-4F84-96FC-2C5CE5B412A0F34B4902-61B1-40A5-9B8F-DCA91B57E9C70C0CE5FA-01E4-4889-9E8F-BE5DD13656279F0658A4-8465-4469-9534-75A839A220D6A68F3D0C-9BD8-449C-8E90-6B02E7401B88364AE760-9757-4E3D-9CCB-7AD08154DAB6DC9A13BF-B206-4D6D-9F0D-3A2DB09D080838FEB40D-F2F8-4687-B280-7FE59F684ABAA974F39A-FB11-4402-9740-01A51355026C0673F139-7295-4FCB-BEC1-2A51E98F0B313DA39253-A68D-40DD-867F-7241001F783AFAF052B4-A892-4236-ABD4-85F85FAFCA759110FD6A-E575-4DA7-80D1-391A814DB97D54F3246A-0C61-4524-A032-5FBC8C53CCDDD0996743-8F0B-4A0E-8F34-6A2B9A7DFC44icon-tests-m9E560775-4E5B-4C97-A041-08F612D1E23F2AF8E4B3-0A73-4B10-9A59-BDD0C01BF6D399565D1E-B1AA-4646-91A6-B936042A6D79icon-wordbook-mC1054482-C280-4B10-9498-B550359E888A9628AA20-BE6B-428B-BEB8-D8E8BF276898451170CC-B0CC-462B-AD3C-256860DEC8CC3

Palvelun taitajaksi

Kirja soveltuu oppimateriaaliksi erityisesti liiketoiminnan perustutkinnon pakolliseen 20 osaamispisteen asiakaspalvelun tutkinnon osaan. Kirjan sisältöä voi hyödyntää oppimateriaalina myös muiden ammatillisten koulutusalojen asiakaspalvelun tutkinnonosissa.Lue lisää Kirja soveltuu oppimateriaaliksi erityisesti liiketoiminnan perustutkinnon pakolliseen 20 osaamispisteen asiakaspalvelun tutkinnon osaan. Kirjan sisältöä voi hyödyntää oppimateriaalina myös muiden ammatillisten koulutusalojen asiakaspalvelun tutkinnonosissa.Lue lisää
i
Ostaessasi tämän tuotteen, lisenssi on voimassa: 28.03.2024 - 27.03.2025

Kirjan teemoja ovat asiakaslähtöinen liiketoiminta ja asiakaspalveluun valmistautuminen, asiakaspalvelu eri kanavissa sekä myönteisen asiakaskokemuksen edistäminen ja asiakastyytyväisyyden varmistaminen. Kirjassa on runsaasti tehtäviä, jotka kannustavat omaan pohdintaan, tiedonhankintaan, suunnitteluun ja ideointiin sekä ryhmässä toimimiseen.

Kirjan teemoja ovat asiakaslähtöinen liiketoiminta ja asiakaspalveluun valmistautuminen, asiakaspalvelu eri kanavissa sekä myönteisen asiakaskokemuksen edistäminen ja asiakastyytyväisyyden varmistaminen.

Digikirjassa on runsaasti tehtäviä, jotka kannustavat omaan pohdintaan, tiedonhankintaan, suunnitteluun ja ideointiin sekä ryhmässä toimimiseen. Digikirjan tehtävät voi tehdä ja tallentaa digitaalisesti.

Tuotetiedot
ISBN 978-952-63-5122-3
GTIN 9789526351223
Painosnumero ja -vuosi 11.-15. painos, 2023
Tekijät Marjo Hämäläinen, Liisa-Maria Patjas
Kouluaste Ammatillinen toinen aste
Moduuli / kurssi / luokka -
Sivua 228
Tuotetiedot
ISBN 978-952-63-5123-0
GTIN 9789526351230
Painosnumero ja -vuosi -
Tekijät Marjo Hämäläinen, Liisa-Maria Patjas
Kouluaste Ammatillinen toinen aste
Moduuli / kurssi / luokka -
Sivua -