Asiakaspalvelun ammattilaiseksi
Asiakaspalvelun ammattilaiseksi käsittelee työyhteisö- ja asiakaspalvelutaitoja, jotka ovat työelämässä menestymisen kivijalka kaikissa ammateissa. Uudistunut kirja sopii ammatilliselle toiselle asteelle liiketoiminnan perustutkintoon.Lue lisää

Uudistuksessa sisältö on päivitetty vastaamaan vuonna 2024 uudistettuja liiketoiminnan perustutkinnon perusteita: kirjaan on lisätty tietoa kyberturvallisuudesta, yritysmuodoista ja vastuullisesta liiketoiminnasta.
Kirjan teemat ohjaavat ja opastavat toimimaan yhteistyökykyisesti työyhteisössä sekä palvelemaan ammattitaitoisesti niin organisaation sisäisiä kuin ulkoisia asiakkaita kasvotusten ja erilaisissa viestinnän välineissä. Kirja sisältää liki kaksisataa harjoitusta ja runsaasti esimerkkejä.
Teos soveltuu ammatilliselle toiselle asteelle työyhteisötaitojen ja asiakaspalvelun koulutukseen, ja sitä voi käyttää työkaluna myös muussa työelämälähtöisessä asiakaspalvelun koulutuksessa. Tekijöillä on monipuolinen työelämätausta sekä vankka kokemus asiakaspalvelun kouluttamisesta liike-elämässä ja ammatillisissa oppilaitoksissa.
ISBN | 978-952-63-7451-2 |
---|---|
GTIN | 9789526374512 |
Painosnumero ja -vuosi | 6., uudistettu painos, 2024 |
Tekijät | Kukka-Maaria Flink, Tinka Kerttula, Anna-Maija Nordling, Veera Rautio |
Kouluaste | Ammatillinen toinen aste |
Moduuli / kurssi / luokka | - |
Sivua | 168 |