Yrityksen asiakasmarkkinointi

Selkeä ja kattava markkinoinnin perusteos tarkastelee markkinoinnin kilpailukeinojen valintaa ja asiakkuuksien hallintaa kokonaisvaltaisesti.Lue lisää
Teoksessa huomioidaan markkinointiympäristön ja asiakaskäyttäytymisen muutokset. Markkinointiviestinnän sähköistyminen ja sen vaikutus mediavalintoihin kuvataan monipuolisesti. Kirjan liitteenä on markkinoinnin avaintermejä ja englanninkielinen ydinsanasto. Tekijät ovat markkinoinnin koulutuksen ammattilaisia, joilla on yli 20 vuoden kokemus oppimateriaalien kirjoittamisesta. Kirja soveltuu erityisesti markkinoinnin korkeakouluopetukseen ja käsikirjaksi yrittäjille.
Tuotetiedot
ISBN 978-952-63-7426-0
GTIN 9789526374260
Painosnumero ja -vuosi 19.-20. painos, 2021
Tekijät Seija Bergström, Arja Leppänen
Kouluaste Ammattikorkeakoulu
Moduuli / kurssi / luokka -
Sivua 464