Suunniteltu huoltokatko 16.10.2025
Palveluissamme on huoltokatko torstaina 16.10. noin klo 16.00-23.00. Verkkokaupan sisäänkirjautuminen ei ole käytettävissä huoltokatkon aikana. Pahoittelemme katkosta aiheutuvaa harmia.

Editalta Sanoma Prolle siirtyneiden painettujen oppimateriaalien lähetyksissä esiintyy lyhyitä katkoja tuotetietojen siirron aikana. Toimituskatkot eivät koske digitaalisia oppimateriaaleja. Lue lisää UKK-sivulta.

Verkkokaupassa on häiriö ja tilausta tehdessä ei saa tilausvahvistusta, mutta tilaukset onnistuvat. Ongelma pyritään korjaamaan mahdollisimman pian. Pahoittelemme häiriöstä aiheutunutta haittaa!

Yrityksen asiakasmarkkinointi

Selkeä ja kattava markkinoinnin perusteos tarkastelee markkinoinnin kilpailukeinojen valintaa ja asiakkuuksien hallintaa kokonaisvaltaisesti. Kirja tilattavissa digikirjana osoitteesta www.ellibs.fi.Lue koko tuotekuvaus
Teoksessa huomioidaan markkinointiympäristön ja asiakaskäyttäytymisen muutokset. Markkinointiviestinnän sähköistyminen ja sen vaikutus mediavalintoihin kuvataan monipuolisesti. Kirjan liitteenä on markkinoinnin avaintermejä ja englanninkielinen ydinsanasto. Tekijät ovat markkinoinnin koulutuksen ammattilaisia, joilla on yli 20 vuoden kokemus oppimateriaalien kirjoittamisesta. Kirja soveltuu erityisesti markkinoinnin korkeakouluopetukseen ja käsikirjaksi yrittäjille.
Tuotetiedot
ISBN 978-952-63-7426-0
GTIN 9789526374260
Painosnumero ja -vuosi 19.-20. painos, 2021
Tekijät Seija Bergström, Arja Leppänen
Kouluaste Ammattikorkeakoulu
Moduuli / kurssi / luokka -
Sivua 464