Kätkö 4 Bingel-tehtävät
Bingel on jännittävä digitaalinen maailma, jossa oppilas tekee harjoituksia uudella, hauskalla ja motivoivalla tavalla. Kätkö 4 Bingel-tehtävät harjoituttavat Kätkö 4 oppikirjassa opiskeltuja ympäristöopin asioita. Tehtäviä voi käyttää osana tuntiopetusta, tukiopetuksessa tai osana omatoimista harjoittelua.Lue lisää

Kätkö 4 Bingel-tehtävät harjoituttavat oppikirjassa opiskeltuja ympäristöopin asioita. Tehtäviä voi käyttää osana tuntiopetusta, tukiopetuksessa tai osana omatoimista harjoittelua. Bingel-tehtävät sijaitsevat omassa Bingel-pelimaailmassaan, jossa oppilas kehittää harjoittelun ohella omaa avatar-hahmoaan. Bingel-pelimaailma hyödyntää tarinallistamista ja pelillistämistä oppilaan motivoimisessa. Sen käyttäminen edellyttää henkilökohtaisen tunnuksen luomista oppilaalle, tutustu ohjeisiin tarkemmin: https://www.sanomapro.fi/toimeksiantosopimus/. Bingel-tehtävät ovat koulujen ostettavissa oppilaskohtaisella vuosilisenssillä ja hinta määräytyy kyseisen luokka-asteen oppilasmäärän mukaan. Kun ostat tuotteen, merkitse tilausmääräksi koko koulun kaikkien kyseisten luokkien yhteenlaskettu oppilasmäärä. Vuosilisenssin hinta määräytyy sen mukaan.
ISBN | 978-952-63-5859-8 |
---|---|
GTIN | 9789526358598 |
Painosnumero ja -vuosi | - |
Tekijät | Anne Leinonen, Hannele Cantell, Sara Horstia-Niemi, Heikki Jutila, Marja-Riitta Sulonen, Janna Hautamäki, Arja Kaasinen, Merike Kesler |
Kouluaste | Alakoulu |
Moduuli / kurssi / luokka | 4. luokka |
Sivua | - |