Kätkö 3 Bingel-tehtävät
Kätkö 3 Bingel-tehtävät harjoituttavat oppikirjassa opiskeltuja ympäristöopin asioita. Tehtäviä voi käyttää osana tuntiopetusta, tukiopetuksessa tai osana omatoimista harjoittelua.
Bingel-tehtävät sijaitsevat omassa Bingel-pelimaailmassaan, jossa oppilas kehittää harjoittelun ohella omaa avatar-hahmoaan. Bingel-pelimaailma hyödyntää tarinallistamista ja pelillistämistä oppilaan motivoimisessa. Sen käyttäminen edellyttää henkilökohtaisen tunnuksen luomista oppilaalle. Ks. tarkemmin: Toimeksiantosopimus.
Bingel-tehtävät ovat koulujen ostettavissa oppilaskohtaisella vuosilisenssillä, ja hinta määräytyy kyseisen luokka-asteen oppilasmäärän mukaan. Kun ostat tuotteen, merkitse tilausmääräksi koko koulun kaikkien kyseisten luokkien yhteenlaskettu oppilasmäärä. Vuosilisenssin hinta määräytyy sen mukaan. Huomaathan, että oston jälkeen tuote on käytettävissä kahden päivän kuluttua.
Tuotteen digitaalinen versio julkaistaan Sanoma Pron Bingel-oppimisympäristössä, jonka tavoitteena on teknisesti täyttää saavutettavuusvaatimuksissa WCAG2.1 / AA-taso. Saavutettavuusseloste
Tunnistettuja puutteita kehitetään aktiivisesti.
Osa sisällöistä, esimerkiksi tehtävistä, ei täytä kaikkia saavutettavuusvaatimuksia. Osasta visuaalisia aineistoja, kuten kuvista, saattaa puuttua tekstivastine tai videosisällöistä tekstitys.
| ISBN | 978-952-63-5411-8 |
|---|---|
| GTIN | 9789526354118 |
| Painosnumero ja -vuosi | - |
| Tekijät | Anne Leinonen, Hannele Cantell, Sara Horstia-Niemi, Heikki Jutila, Marja-Riitta Sulonen, Janna Hautamäki, Arja Kaasinen, Merike Kesler |
| Kouluaste | Alakoulu |
| Moduuli / kurssi / luokka | 3. luokka |
| Sivua | - |