Katapult 1 Bingel-tehtävät

Bingelissä oppilaat pääsevät harjoittelemaan Katapult 1 sisältöjä omaan tasoonsa sovitettuina. Bingeliä on helppo käyttää sekä luokkahuoneessa että kotona. Opettaja voi seurata oppilaiden edistymistä opettajan näkymän kautta ja jakaa oppilaille tehtäviä tarpeen mukaan. Bingel-pelimaailma kannustaa oppimaan ruotsia hauskalla tavalla.
Bingel-tehtävät sijaitsevat omassa Bingel-pelimaailmassaan, jossa oppilas kehittää harjoittelun ohella omaa avatar-hahmoaan. Bingel-pelimaailma hyödyntää tarinallistamista ja pelillistämistä oppilaan motivoimisessa. Sen käyttäminen edellyttää henkilökohtaisen tunnuksen luomista oppilaalle. Ks. tarkemmin: Toimeksiantosopimus.
Bingel-tehtävät ovat koulujen ostettavissa oppilaskohtaisella vuosilisenssillä ja hinta määräytyy kyseisen luokka-asteen oppilasmäärän mukaan. Kun ostat tuotteen, merkitse tilausmääräksi koko koulun kaikkien kyseisten luokkien yhteenlaskettu oppilasmäärä. Vuosilisenssin hinta määräytyy sen mukaan. Huomaathan, että oston jälkeen tuote on käytettävissä kahden päivän kuluttua.
ISBN | 978-952-63-6159-8 |
---|---|
GTIN | 9789526361598 |
Painosnumero ja -vuosi | - |
Tekijät | Merja Kuhna, Kaarina Ostrow, Henna Pöysti, Aili Sinisalo |
Kouluaste | Alakoulu |
Moduuli / kurssi / luokka | 6. luokka |
Sivua | - |