Evästeiden käyttö on estetty selaimessasi, mikä rajoittaa osaa sivuston toiminnallisuuksista. Välttämättömät evästeet varmistavat mm. verkko-ostosten onnistumisen.
Millin jokaisen luvun lisäharjoitteluun on tehty Bingel-tehtävät. Bingel-tehtävät eriyttävät automaattisesti oppilaan vastausten perusteella. Oppilas harjoittelee omalla avatar-hahmollaan Bingel-maailmassa. Omaa avataria voi muokata uusilla vaatteilla, hiuksilla ja muilla lisävarusteilla tehtävistä saaduilla ping-ping-pisteillä. Opettajalla on näkyvyys oppilaiden edistymiseen opettajan näkymän kautta, ja opettaja voi jakaa oppilaille eri tehtäviä tarpeen mukaan.
Bingel-pelimaailma hyödyntää tarinallistamista ja pelillistämistä oppilaan motivoimisessa. Sen käyttäminen edellyttää henkilökohtaisen tunnuksen luomista oppilaalle. Ks. tarkemmin: Toimeksiantosopimus.
Bingel-tehtävät ovat koulujen ostettavissa oppilaskohtaisella vuosilisenssillä, ja hinta määräytyy kyseisen luokka-asteen oppilasmäärän mukaan. Kun ostat tuotteen, merkitse tilausmääräksi koko koulun kaikkien kyseisten luokkien yhteenlaskettu oppilasmäärä. Vuosilisenssin hinta määräytyy sen mukaan. Huomaathan, että oston jälkeen tuote on käytettävissä kahden päivän kuluttua.