Millin jokaisen luvun lisäharjoitteluun on tehty Bingel-tehtävät. Bingel-tehtävät eriyttävät automaattisesti oppilaan vastausten perusteella. Oppilas harjoittelee omalla avatar-hahmollaan Bingel-maailmassa. Omaa avataria voi tuunata uusilla vaatteilla, hiuksilla ja muilla lisävarusteilla tehtävistä saaduilla ping-ping-pisteillä. Opettajalla on näkyvyys oppilaiden kehittymiseen opettajan näkymän kautta, ja opettaja voi jakaa oppilaille eri tehtäviä tarpeen mukaan. Tehtäviä voi käyttää osana tuntiopetusta, tukiopetuksessa tai osana omatoimista harjoittelua.
Bingel-tehtävät sijaitsevat omassa Bingel-pelimaailmassaan, jossa oppilas kehittää harjoittelun ohella omaa avatar-hahmoaan. Bingel-pelimaailma hyödyntää tarinallistamista ja pelillistämistä oppilaan motivoimisessa. Sen käyttäminen edellyttää henkilökohtaisen tunnuksen luomista oppilaalle. Ks. tarkemmin: Toimeksiantosopimus.
Bingel-tehtävät ovat koulujen ostettavissa oppilaskohtaisella vuosilisenssillä, ja hinta määräytyy kyseisen luokka-asteen oppilasmäärän mukaan. Kun ostat tuotteen, merkitse tilausmääräksi koko koulun kaikkien kyseisten luokkien yhteenlaskettu oppilasmäärä. Vuosilisenssin hinta määräytyy sen mukaan. Huomaathan, että oston jälkeen tuote on käytettävissä kahden päivän kuluttua.
ISBN | 978-952-63-4216-0 |
---|---|
GTIN | 9789526342160 |
Painosnumero ja -vuosi | - |
Tekijät | Lasse Vallo, Pekka Ranta, Kirsi Malinen, Leena Hänninen |
Kouluaste | Alakoulu |
Moduuli / kurssi / luokka | 3. luokka |
Sivua | - |