Laskupolku 3 Bingel-tehtävät
Bingel-tehtävien avulla oppilas pääsee harjoittelemaan lisää oppikirjassa harjoiteltujen asioiden parissa. Jokaiseen oppikirjan lukuun löytyy sarja innostavia Bingel-tehtäviä. Bingel tehtävät ovat adaptiiviset eli tehtävien vaikeustaso mukautuu aina oppilaan aiempien suoritusten perusteella.Lue lisää

Oppilas harjoittelee omalla avatar-hahmollaan Bingel-maailmassa. Omaa avataria voi tuunata uusilla vaatteilla, hiuksilla ja muilla lisävarusteilla tehtävistä saaduilla ping-ping-pisteillä. Opettajalla on näkyvyys oppilaiden kehittymiseen opettajan näkymän kautta, ja opettaja voi jakaa oppilaille eri tehtäviä tarpeen mukaan.
Tehtäviä voi käyttää osana tuntiopetusta, tukiopetuksessa tai osana omatoimista harjoittelua. Bingel-pelimaailma hyödyntää tarinallistamista ja pelillistämistä oppilaan motivoimisessa. Sen käyttäminen edellyttää henkilökohtaisen tunnuksen luomista oppilaalle.
Bingel-tehtävät ovat koulujen ostettavissa oppilaskohtaisella vuosilisenssillä ja hinta määräytyy kyseisen luokka-asteen oppilasmäärän mukaan. Kun ostat tuotteen, merkitse tilausmääräksi koko koulun kaikkien kyseisten luokkien yhteenlaskettu oppilasmäärä. Vuosilisenssin hinta määräytyy sen mukaan.
ISBN | 978-952-63-6882-5 |
---|---|
GTIN | 9789526368825 |
Painosnumero ja -vuosi | - |
Tekijät | Tero Toivanen |
Kouluaste | Alakoulu |
Moduuli / kurssi / luokka | 3. luokka |
Sivua | - |