Huollamme verkkokauppaamme perjantaina 10.10. noin klo 16.30–21.00. Huoltokatkon aikana ei voi tehdä tilauksia. Pahoittelemme huoltotöiden aiheuttamaa häiriötä.

Editalta Sanoma Prolle siirtyneiden painettujen oppimateriaalien lähetyksissä esiintyy lyhyitä katkoja tuotetietojen siirron aikana. Toimituskatkot eivät koske digitaalisia oppimateriaaleja. Lue lisää UKK-sivulta.

Verkkokaupassa on häiriö ja tilausta tehdessä ei saa tilausvahvistusta, mutta tilaukset onnistuvat. Ongelma pyritään korjaamaan mahdollisimman pian. Pahoittelemme häiriöstä aiheutunutta haittaa!

Laskupolku 3 Bingel-tehtävät

Bingel-tehtävien avulla oppilas pääsee harjoittelemaan lisää oppikirjassa harjoiteltujen asioiden parissa. Jokaiseen oppikirjan lukuun löytyy sarja innostavia Bingel-tehtäviä. Bingel tehtävät ovat adaptiiviset eli tehtävien vaikeustaso mukautuu aina oppilaan aiempien suoritusten perusteella.Lue koko tuotekuvaus
i
Ostaessasi tämän tuotteen, lisenssi on voimassa: 01.08.2025 - 31.07.2026
Oppilas harjoittelee omalla avatar-hahmollaan Bingel-maailmassa. Omaa avataria voi tuunata uusilla vaatteilla, hiuksilla ja muilla lisävarusteilla tehtävistä saaduilla ping-ping-pisteillä. Opettajalla on näkyvyys oppilaiden kehittymiseen opettajan näkymän kautta, ja opettaja voi jakaa oppilaille eri tehtäviä tarpeen mukaan. Tehtäviä voi käyttää osana tuntiopetusta, tukiopetuksessa tai osana omatoimista harjoittelua. Bingel-pelimaailma hyödyntää tarinallistamista ja pelillistämistä oppilaan motivoimisessa. Sen käyttäminen edellyttää henkilökohtaisen tunnuksen luomista oppilaalle. Bingel-tehtävät ovat koulujen ostettavissa oppilaskohtaisella vuosilisenssillä ja hinta määräytyy kyseisen luokka-asteen oppilasmäärän mukaan. Kun ostat tuotteen, merkitse tilausmääräksi koko koulun kaikkien kyseisten luokkien yhteenlaskettu oppilasmäärä. Vuosilisenssin hinta määräytyy sen mukaan.
Tuotetiedot
ISBN 978-952-63-6882-5
GTIN 9789526368825
Painosnumero ja -vuosi -
Tekijät Tero Toivanen
Kouluaste Alakoulu
Moduuli / kurssi / luokka 3. luokka
Sivua -