Millin jokaisen luvun lisäharjoitteluun on tehty Bingel-tehtävät. Bingel-tehtävät eriyttävät automaattisesti oppilaan vastausten perusteella.
Oppilas harjoittelee omalla avatar-hahmollaan Bingel-maailmassa. Omaa avataria voi tuunata uusilla vaatteilla, hiuksilla ja muilla lisävarusteilla tehtävistä saaduilla ping-ping-pisteillä.
Opettajalla on näkyvyys oppilaiden kehittymiseen opettajan näkymän kautta, ja opettaja voi jakaa oppilaille eri tehtäviä tarpeen mukaan.
Tehtäviä voi käyttää osana tuntiopetusta, tukiopetuksessa tai osana omatoimista harjoittelua. Bingel-tehtävät sijaitsevat omassa Bingel-pelimaailmassaan, jossa oppilas kehittää harjoittelun ohella omaa avatar-hahmoaan. Bingel-pelimaailma hyödyntää tarinallistamista ja pelillistämistä oppilaan motivoimisessa. Sen käyttäminen edellyttää henkilökohtaisen tunnuksen luomista oppilaalle. Ks. Tarkemmin: https://www.sanomapro.fi/toimeksiantosopimus/ Bingel-tehtävät ovat koulujen ostettavissa oppilaskohtaisella vuosilisenssillä ja hinta määräytyy kyseisen luokka-asteen oppilasmäärän mukaan. Kun ostat tuotteen, merkitse tilausmääräksi koko koulun kaikkien kyseisten luokkien yhteenlaskettu oppilasmäärä. Vuosilisenssin hinta määräytyy sen mukaan.
ISBN | 978-952-63-4216-0 |
---|---|
GTIN | 9789526342160 |
Painosnumero ja -vuosi | - |
Tekijät | Lasse Vallo, Pekka Ranta, Kirsi Malinen, Leena Hänninen |
Kouluaste | Alakoulu |
Kurssi / luokka | 3. luokka |
Sivua | - |