Milli 3 Bingel-tehtävät
Millin jokaisen luvun lisäharjoitteluun on tehty Bingel-tehtävät. Bingel-tehtävät eriyttävät automaattisesti oppilaan vastausten perusteella. Oppilas harjoittelee omalla avatar-hahmollaan Bingel-maailmassa. Omaa avataria voi tuunata uusilla vaatteilla, hiuksilla ja muilla lisävarusteilla tehtävistä saaduilla ping-ping-pisteillä. Opettajalla on näkyvyys oppilaiden kehittymiseen opettajan näkymän kautta, ja opettaja voi jakaa oppilaille eri tehtäviä tarpeen mukaan. Tehtäviä voi käyttää osana tuntiopetusta, tukiopetuksessa tai osana omatoimista harjoittelua.
Bingel-tehtävät sijaitsevat omassa Bingel-pelimaailmassaan, jossa oppilas kehittää harjoittelun ohella omaa avatar-hahmoaan. Bingel-pelimaailma hyödyntää tarinallistamista ja pelillistämistä oppilaan motivoimisessa. Sen käyttäminen edellyttää henkilökohtaisen tunnuksen luomista oppilaalle. Ks. tarkemmin: Toimeksiantosopimus.
Bingel-tehtävät ovat koulujen ostettavissa oppilaskohtaisella vuosilisenssillä, ja hinta määräytyy kyseisen luokka-asteen oppilasmäärän mukaan. Kun ostat tuotteen, merkitse tilausmääräksi koko koulun kaikkien kyseisten luokkien yhteenlaskettu oppilasmäärä. Vuosilisenssin hinta määräytyy sen mukaan. Huomaathan, että oston jälkeen tuote on käytettävissä kahden päivän kuluttua.
| ISBN | 978-952-63-4216-0 |
|---|---|
| GTIN | 9789526342160 |
| Painosnumero ja -vuosi | - |
| Tekijät | Lasse Vallo, Pekka Ranta, Kirsi Malinen, Leena Hänninen |
| Kouluaste | Alakoulu |
| Moduuli / kurssi / luokka | 3. luokka |
| Sivua | - |