Kymppi 3 Bingel-tehtävät
Oppilas harjoittelee omalla avatar-hahmollaan Bingel-maailmassa, jonka tehtävät perustuvat suoraan OPSin mukaisten oppimateriaalien sisältöihin ja etenemisjärjestykseen. Tehtäviä voi käyttää osana tuntiopetusta, tukiopetuksessa tai osana omatoimista harjoittelua.
Bingel-pelimaailma hyödyntää tarinallistamista ja pelillistämistä oppilaan motivoimisessa. Sen käyttäminen edellyttää henkilökohtaisen tunnuksen luomista oppilaalle. Ks. tarkemmin: Toimeksiantosopimus.
Bingel-tehtävät ovat koulujen ostettavissa oppilaskohtaisella vuosilisenssillä, ja hinta määräytyy kyseisen luokka-asteen oppilasmäärän mukaan. Kun ostat tuotteen, merkitse tilausmääräksi koko koulun kaikkien kyseisten luokkien yhteenlaskettu oppilasmäärä. Vuosilisenssin hinta määräytyy sen mukaan. Huomaathan, että oston jälkeen tuote on käytettävissä kahden päivän kuluttua.
| ISBN | 978-952-63-4215-3 |
|---|---|
| GTIN | 9789526342153 |
| Painosnumero ja -vuosi | - |
| Tekijät | Sari Rinne, Ann-Mari Sintonen, Markku Uus-Leponiemi, Tuula Uus-Leponiemi |
| Kouluaste | Alakoulu |
| Moduuli / kurssi / luokka | 3. luokka |
| Sivua | - |