Kymppi 3 Bingel-tehtävät

Oppilas harjoittelee omalla avatar-hahmollaan Bingel-maailmassa, jonka tehtävät perustuvat suoraan OPSin mukaisten oppimateriaalien sisältöihin ja etenemisjärjestykseen. Tehtäviä voi käyttää osana tuntiopetusta, tukiopetuksessa tai osana omatoimista harjoittelua.
Bingel-pelimaailma hyödyntää tarinallistamista ja pelillistämistä oppilaan motivoimisessa. Sen käyttäminen edellyttää henkilökohtaisen tunnuksen luomista oppilaalle. Ks. tarkemmin: Toimeksiantosopimus.
Bingel-tehtävät ovat koulujen ostettavissa oppilaskohtaisella vuosilisenssillä, ja hinta määräytyy kyseisen luokka-asteen oppilasmäärän mukaan. Kun ostat tuotteen, merkitse tilausmääräksi koko koulun kaikkien kyseisten luokkien yhteenlaskettu oppilasmäärä. Vuosilisenssin hinta määräytyy sen mukaan. Huomaathan, että oston jälkeen tuote on käytettävissä kahden päivän kuluttua.
ISBN | 978-952-63-4215-3 |
---|---|
GTIN | 9789526342153 |
Painosnumero ja -vuosi | - |
Tekijät | Sari Rinne, Ann-Mari Sintonen, Markku Uus-Leponiemi, Tuula Uus-Leponiemi |
Kouluaste | Alakoulu |
Moduuli / kurssi / luokka | 3. luokka |
Sivua | - |