Kymppi 5 Bingel-tehtävät
Bingel on jännittävä pelillinen ja tarinallinen maailma, jossa oppilas tekee harjoituksia uudella, hauskalla ja motivoivalla tavalla.Lue lisää

Oppilas harjoittelee omalla avatar-hahmollaan Bingel-maailmassa, jonka tehtävät perustuvat suoraan OPSin mukaisten oppimateriaalien sisältöihin ja etenemisjärjestykseen.
Tehtäviä voi käyttää osana tuntiopetusta, tukiopetuksessa tai osana omatoimista harjoittelua. Bingel-tehtävät sijaitsevat omassa Bingel-pelimaailmassaan, jossa oppilas kehittää harjoittelun ohella omaa avatar-hahmoaan. Bingel-pelimaailma hyödyntää tarinallistamista ja pelillistämistä oppilaan motivoimisessa. Sen käyttäminen edellyttää henkilökohtaisen tunnuksen luomista oppilaalle. Ks. Tarkemmin: https://www.sanomapro.fi/toimeksiantosopimus/ Bingel-tehtävät ovat koulujen ostettavissa oppilaskohtaisella vuosilisenssillä ja hinta määräytyy kyseisen luokka-asteen oppilasmäärän mukaan. Kun ostat tuotteen, merkitse tilausmääräksi koko koulun kaikkien kyseisten luokkien yhteenlaskettu oppilasmäärä. Vuosilisenssin hinta määräytyy sen mukaan.
ISBN | 978-952-63-1751-9 |
---|---|
GTIN | 9789526317519 |
Painosnumero ja -vuosi | - |
Tekijät | - |
Kouluaste | Alakoulu |
Kurssi / luokka | 5. luokka |
Sivua | - |