Evästeiden käyttö on estetty selaimessasi, mikä rajoittaa osaa sivuston toiminnallisuuksista. Välttämättömät evästeet varmistavat mm. verkko-ostosten onnistumisen.
Innostavaan oppimiseen! Oppilas harjoittelee omalla avatar-hahmollaan Bingel pelimaailmassa, jonka tehtävät liittyvät Yippee! 3 oppisisältöihin.Lue lisää
Bingelissä oppilaat ratkovat itsenäisesti omaan tasoonsa sovitettuja englannin tehtäviä. Bingelin tehtävät perustuvat täysin Yippee!-materiaalin keskeisiin sisältöihin ja etenemisjärjestykseen. Tämä tekee siitä erittäin sopivan sekä opetustilanteisiin luokkahuoneessa että kotitehtävien tekemiseen. Opettaja voi seurata oppilaiden kehittymistä opettajan näkymän kautta ja jakaa oppilaille eri tehtäviä tarpeen mukaan.
Bingel-tehtävät sijaitsevat omassa Bingel-pelimaailmassaan, jossa oppilas kehittää harjoittelun ohella omaa avatar-hahmoaan. Bingel-pelimaailma hyödyntää tarinallistamista ja pelillistämistä oppilaan motivoimisessa. Sen käyttäminen edellyttää henkilökohtaisen tunnuksen luomista oppilaalle. Ks. tarkemmin: Toimeksiantosopimus.
Bingel-tehtävät ovat koulujen ostettavissa oppilaskohtaisella vuosilisenssillä ja hinta määräytyy kyseisen luokka-asteen oppilasmäärän mukaan. Kun ostat tuotteen, merkitse tilausmääräksi koko koulun kaikkien kyseisten luokkien yhteenlaskettu oppilasmäärä. Vuosilisenssin hinta määräytyy sen mukaan. Huomaathan, että oston jälkeen tuote on käytettävissä kahden päivän kuluttua.