Bingel-tehtävät 6. luokalle -paketti

Bingel-tehtäviä voi käyttää osana tuntiopetusta, tukiopetuksessa tai osana omatoimista harjoittelua. Ne sijaitsevat omassa Bingel-pelimaailmassaan, jossa oppilas kehittää harjoittelun ohella omaa avatar-hahmoaan. Bingel-pelimaailma hyödyntää tarinallistamista ja pelillistämistä oppilaan motivoimisessa.
Bingelin käyttäminen edellyttää henkilökohtaisen tunnuksen luomista oppilaalle. Katso tarkemmin: www.sanomapro.fi/toimeksiantosopimus. Bingel-tehtävät ovat koulujen ostettavissa oppilaskohtaisella vuosilisenssillä ja hinta määräytyy kyseisen luokka-asteen oppilasmäärän mukaan. Kun ostat tuotteen, merkitse tilausmääräksi koko koulun kaikkien kyseisten luokkien yhteenlaskettu oppilasmäärä. Huomaathan, että oston jälkeen sarjat ovat käytettävissä kahden päivän kuluttua.
ISBN | - |
---|---|
GTIN | 6430038962607 |
Painosnumero ja -vuosi | - |
Tekijät | - |
Kouluaste | Alakoulu |
Moduuli / kurssi / luokka | 6. luokka |
Sivua | - |