Business Bites 2 -digikirja, organisaatio
Customer Service Skills
Oppilaitoksen tulee hankkia lisenssejä yhtäaikaisten käyttäjien enimmäismäärän mukaan, jotta kaikilla käyttäjillä on sujuva ja katkeamaton pääsy materiaaleihin.
Business Bites 2: Customer Service Skills on digitaalinen englannin oppimateriaali, joka kuuluu Business Bites -digikirjasarjaan.Lue lisää

Business Bites 2 on suunnattu liiketoiminnan perustutkinnon tutkinnon osaan Asiakaspalvelu.
Business Bites 2:ssa käsitellään oivaltavasti asiakaspalvelutyössä tarvittavia englannin kielen taitoja. Materiaali on jaettu kahtia niin, että ensimmäisessä osiossa on kaupan alan tilanteita ja toisessa toimistotöissä ja palveluissa, erityisesti rahoitusalalla, tarvittavaa kielitaitoa.
Kirja sisältää monipuolisia tekstejä ja dialogeja, jotka kehittävät opiskelijan luetun ja kuullun ymmärtämistä, runsaasti vaihtelevia ja eritasoisia harjoituksia, joiden avulla opiskelija oppii muun muassa palvelemaan ja opastamaan asiakkaita eri kanavissa, kertomaan tuotteista suullisesti ja kirjallisesti sekä toimimaan reklamaatiotilanteissa.
Oppimisen tueksi on sisällytetty myös havainnollistavia videoita ja muita rikasteita, jotka auttavat hahmottamaan kielenkäyttöä erilaisissa tilanteissa.
Uudistuksessa kirjaan on päivitetty sisältöä ja rakennetta sekä lisätty kielioppia.
ISBN | 978-952-63-7481-9 |
---|---|
GTIN | 9789526374819 |
Painosnumero ja -vuosi | - |
Tekijät | Linda Heinonen, Maaria Vesterinen |
Kouluaste | Ammatillinen toinen aste |
Moduuli / kurssi / luokka | - |
Sivua | - |