Evästeiden käyttö on estetty selaimessasi, mikä rajoittaa osaa sivuston toiminnallisuuksista. Välttämättömät evästeet varmistavat mm. verkko-ostosten onnistumisen.
Suunniteltu huoltokatko 16.10.2025 Palveluissamme on huoltokatko torstaina 16.10. noin klo 16.00-23.00. Verkkokaupan sisäänkirjautuminen ei ole käytettävissä huoltokatkon aikana. Pahoittelemme katkosta aiheutuvaa harmia.
Editalta Sanoma Prolle siirtyneiden painettujen oppimateriaalien lähetyksissä esiintyy lyhyitä katkoja tuotetietojen siirron aikana. Toimituskatkot eivät koske digitaalisia oppimateriaaleja. Lue lisää UKK-sivulta.
Verkkokaupassa on häiriö ja tilausta tehdessä ei saa tilausvahvistusta, mutta tilaukset onnistuvat. Ongelma pyritään korjaamaan mahdollisimman pian. Pahoittelemme häiriöstä aiheutunutta haittaa!
Oppilaitoksen tulee hankkia lisenssejä yhtäaikaisten käyttäjien enimmäismäärän mukaan, jotta kaikilla käyttäjillä on sujuva ja katkeamaton pääsy materiaaleihin.
Asiakaspalvelun ammattilaiseksi käsittelee työyhteisö- ja asiakaspalvelutaitoja, jotka ovat työelämässä menestymisen kivijalka kaikissa ammateissa.Lue koko tuotekuvaus
Digikirja sopii ammatilliselle toiselle asteelle liiketoiminnan perustutkintoon.
Uudistuksessa sisältö on päivitetty vastaamaan vuonna 2024 uudistettuja liiketoiminnan perustutkinnon perusteita: kirjaan on lisätty tietoa kyberturvallisuudesta, yritysmuodoista ja vastuullisesta liiketoiminnasta.
Kirjan teemat ohjaavat ja opastavat toimimaan yhteistyökykyisesti työyhteisössä sekä palvelemaan ammattitaitoisesti niin organisaation sisäisiä kuin ulkoisia asiakkaita kasvotusten ja erilaisissa viestinnän välineissä. Kirja sisältää liki kaksisataa harjoitusta ja runsaasti esimerkkejä.
Teos soveltuu ammatilliselle toiselle asteelle työyhteisötaitojen ja asiakaspalvelun koulutukseen, ja sitä voi käyttää työkaluna myös muussa työelämälähtöisessä asiakaspalvelun koulutuksessa. Tekijöillä on monipuolinen työelämätausta sekä vankka kokemus asiakaspalvelun kouluttamisesta liike-elämässä ja ammatillisissa oppilaitoksissa.