Asiakaspalvelun ammattilaiseksi -digikirja, organisaatio

Oppilaitoksen tulee hankkia lisenssejä yhtäaikaisten käyttäjien enimmäismäärän mukaan, jotta kaikilla käyttäjillä on sujuva ja katkeamaton pääsy materiaaleihin. Asiakaspalvelun ammattilaiseksi käsittelee työyhteisö- ja asiakaspalvelutaitoja, jotka ovat työelämässä menestymisen kivijalka kaikissa ammateissa.Lue lisää
i
Tuotteen ennakkotilaaminen on mahdollista opettajille sisäänkirjautumisen jälkeen.
i
Ostaessasi tämän tuotteen, lisenssi on voimassa: 01.08.2025 - 31.07.2026
Digikirja sopii ammatilliselle toiselle asteelle liiketoiminnan perustutkintoon. Uudistuksessa sisältö on päivitetty vastaamaan vuonna 2024 uudistettuja liiketoiminnan perustutkinnon perusteita: kirjaan on lisätty tietoa kyberturvallisuudesta, yritysmuodoista ja vastuullisesta liiketoiminnasta. Kirjan teemat ohjaavat ja opastavat toimimaan yhteistyökykyisesti työyhteisössä sekä palvelemaan ammattitaitoisesti niin organisaation sisäisiä kuin ulkoisia asiakkaita kasvotusten ja erilaisissa viestinnän välineissä. Kirja sisältää liki kaksisataa harjoitusta ja runsaasti esimerkkejä. Teos soveltuu ammatilliselle toiselle asteelle työyhteisötaitojen ja asiakaspalvelun koulutukseen, ja sitä voi käyttää työkaluna myös muussa työelämälähtöisessä asiakaspalvelun koulutuksessa. Tekijöillä on monipuolinen työelämätausta sekä vankka kokemus asiakaspalvelun kouluttamisesta liike-elämässä ja ammatillisissa oppilaitoksissa.
Tuotetiedot
ISBN 978-952-63-7470-3
GTIN 9789526374703
Painosnumero ja -vuosi -
Tekijät Kukka-Maaria Flink, Tinka Kerttula, Anna-Maija Nordling, Veera Rautio
Kouluaste Ammatillinen toinen aste
Moduuli / kurssi / luokka -
Sivua -