Evästeiden käyttö on estetty selaimessasi, mikä rajoittaa osaa sivuston toiminnallisuuksista. Välttämättömät evästeet varmistavat mm. verkko-ostosten onnistumisen.
Bingel on jännittävä digitaalinen maailma, jossa oppilas tekee harjoituksia uudella, hauskalla ja motivoivalla tavalla. Kätkö 4 Bingel-tehtävät harjoituttavat Kätkö 4 oppikirjassa opiskeltuja ympäristöopin asioita. Tehtäviä voi käyttää osana tuntiopetusta, tukiopetuksessa tai osana omatoimista harjoittelua.Lue lisää
Kätkö 4 Bingel-tehtävät harjoituttavat oppikirjassa opiskeltuja ympäristöopin asioita. Tehtäviä voi käyttää osana tuntiopetusta, tukiopetuksessa tai osana omatoimista harjoittelua. Bingel-tehtävät sijaitsevat omassa Bingel-pelimaailmassaan, jossa oppilas kehittää harjoittelun ohella omaa avatar-hahmoaan. Bingel-pelimaailma hyödyntää tarinallistamista ja pelillistämistä oppilaan motivoimisessa. Sen käyttäminen edellyttää henkilökohtaisen tunnuksen luomista oppilaalle. Ks. tarkemmin: Toimeksiantosopimus.
Bingel-tehtävät ovat koulujen ostettavissa oppilaskohtaisella vuosilisenssillä, ja hinta määräytyy kyseisen luokka-asteen oppilasmäärän mukaan. Kun ostat tuotteen, merkitse tilausmääräksi koko koulun kaikkien kyseisten luokkien yhteenlaskettu oppilasmäärä. Vuosilisenssin hinta määräytyy sen mukaan. Huomaathan, että oston jälkeen tuote on käytettävissä kahden päivän kuluttua.