Katapult 1 Bingel-tehtävät
Bingelissä oppilaat pääsevät harjoittelemaan Katapult 1 sisältöjä omaan tasoonsa sovitettuina. Bingeliä on helppo käyttää sekä luokkahuoneessa että kotona. Opettaja voi seurata oppilaiden edistymistä opettajan näkymän kautta ja jakaa oppilaille tehtäviä tarpeen mukaan. Bingel-pelimaailma kannustaa oppimaan ruotsia hauskalla tavalla.
Bingel-tehtävät sijaitsevat omassa Bingel-pelimaailmassaan, jossa oppilas kehittää harjoittelun ohella omaa avatar-hahmoaan. Bingel-pelimaailma hyödyntää tarinallistamista ja pelillistämistä oppilaan motivoimisessa. Sen käyttäminen edellyttää henkilökohtaisen tunnuksen luomista oppilaalle. Ks. tarkemmin: Toimeksiantosopimus.
Bingel-tehtävät ovat koulujen ostettavissa oppilaskohtaisella vuosilisenssillä ja hinta määräytyy kyseisen luokka-asteen oppilasmäärän mukaan. Kun ostat tuotteen, merkitse tilausmääräksi koko koulun kaikkien kyseisten luokkien yhteenlaskettu oppilasmäärä. Vuosilisenssin hinta määräytyy sen mukaan. Huomaathan, että oston jälkeen tuote on käytettävissä kahden päivän kuluttua.
| ISBN | 978-952-63-6159-8 |
|---|---|
| GTIN | 9789526361598 |
| Painosnumero ja -vuosi | - |
| Tekijät | Merja Kuhna, Kaarina Ostrow, Henna Pöysti, Aili Sinisalo |
| Kouluaste | Alakoulu |
| Moduuli / kurssi / luokka | 6. luokka |
| Sivua | - |