Evästeiden käyttö on estetty selaimessasi, mikä rajoittaa osaa sivuston toiminnallisuuksista. Välttämättömät evästeet varmistavat mm. verkko-ostosten onnistumisen.
Come with me! 2 Bingel-tehtävissä kerrataan ja harjoitellaan sanoja ja yksinkertaisia fraaseja äänen ja kuvan tuella. Tehtävissä on mukana oppikirjan teemat ja tehtävät etenevät helpoista haastaviin, mikä mahdollistaa yksilöllisen oppimisen oman lähtötason mukaisesti.Lue lisää
Bingel tarjoaa pelillisen tavan kerrata ja harjoitella sanoja ja fraaseja. Kuva ja ääni tukee kielen oppimista. Bingel-tehtävien teemat ovat samat kuin Come with me! 2 -oppikirjassa: numerot viikonpäivät, leikkikalut, luvut 11–20, koulutarvikkeet, harrastukset, verbit, ruoka ja juoma, tunnetilat ja perheenjäsenet. Tehtävät etenevät helpoista haastaviin. Oppilas etenee Bingelissä oman tasonsa mukaisesti ja saa välittömän palautteen tehtävistä. Harjoittelussa motivoi ping-ping-pisteet, joilla oppilas voi ostaa omalle avatar-hahmolleen vaatteita ja muita tarvikkeita.
Bingel-pelimaailma hyödyntää tarinallistamista ja pelillistämistä oppilaan motivoimisessa. Sen käyttäminen edellyttää henkilökohtaisen tunnuksen luomista oppilaalle. Ks. tarkemmin: Toimeksiantosopimus.
Bingel-tehtävät ovat koulujen ostettavissa oppilaskohtaisella vuosilisenssillä, ja hinta määräytyy kyseisen luokka-asteen oppilasmäärän mukaan. Kun ostat tuotteen, merkitse tilausmääräksi koko koulun kaikkien kyseisten luokkien yhteenlaskettu oppilasmäärä. Vuosilisenssin hinta määräytyy sen mukaan. Huomaathan, että oston jälkeen tuote on käytettävissä kahden päivän kuluttua.