Palvelun taitajaksi
Kirjan teemoja ovat asiakaslähtöinen liiketoiminta ja asiakaspalveluun valmistautuminen, asiakaspalvelu eri kanavissa sekä myönteisen asiakaskokemuksen edistäminen ja asiakastyytyväisyyden varmistaminen. Kirjassa on runsaasti tehtäviä, jotka kannustavat omaan pohdintaan, tiedonhankintaan, suunnitteluun ja ideointiin sekä ryhmässä toimimiseen.
Kirjan teemoja ovat asiakaslähtöinen liiketoiminta ja asiakaspalveluun valmistautuminen, asiakaspalvelu eri kanavissa sekä myönteisen asiakaskokemuksen edistäminen ja asiakastyytyväisyyden varmistaminen.
Digikirjassa on runsaasti tehtäviä, jotka kannustavat omaan pohdintaan, tiedonhankintaan, suunnitteluun ja ideointiin sekä ryhmässä toimimiseen. Digikirjan tehtävät voi tehdä ja tallentaa digitaalisesti.
Kirjan teemoja ovat asiakaslähtöinen liiketoiminta ja asiakaspalveluun valmistautuminen, asiakaspalvelu eri kanavissa sekä myönteisen asiakaskokemuksen edistäminen ja asiakastyytyväisyyden varmistaminen.
Digikirjassa on runsaasti tehtäviä, jotka kannustavat omaan pohdintaan, tiedonhankintaan, suunnitteluun ja ideointiin sekä ryhmässä toimimiseen. Digikirjan tehtävät voi tehdä ja tallentaa digitaalisesti.
ISBN | 978-952-63-5122-3 |
---|---|
GTIN | 9789526351223 |
Painosnumero ja -vuosi | 11.-13. painos, 2020 |
Tekijät | Marjo Hämäläinen, Liisa-Maria Patjas |
Kouluaste | Ammatillinen koulutus |
Kurssi / luokka | - |
Sivua | 228 |
ISBN | 978-952-63-5123-0 |
---|---|
GTIN | 9789526351230 |
Painosnumero ja -vuosi | - |
Tekijät | Marjo Hämäläinen, Liisa-Maria Patjas |
Kouluaste | Ammatillinen koulutus |
Kurssi / luokka | - |
Sivua | - |
ISBN | 978-952-63-5123-0 |
---|---|
GTIN | 9789526351230 |
Painosnumero ja -vuosi | - |
Tekijät | Marjo Hämäläinen, Liisa-Maria Patjas |
Kouluaste | Ammatillinen koulutus |
Kurssi / luokka | - |
Sivua | - |