Evästeiden käyttö on estetty selaimessasi, mikä rajoittaa osaa sivuston toiminnallisuuksista. Välttämättömät evästeet varmistavat mm. verkko-ostosten onnistumisen.
Kirja soveltuu oppimateriaaliksi erityisesti liiketoiminnan perustutkinnon pakolliseen 20 osaamispisteen asiakaspalvelun tutkinnon osaan. Kirjan sisältöä voi hyödyntää oppimateriaalina myös muiden ammatillisten koulutusalojen asiakaspalvelun tutkinnonosissa.Lue lisää
Kirja soveltuu oppimateriaaliksi erityisesti liiketoiminnan perustutkinnon pakolliseen 20 osaamispisteen asiakaspalvelun tutkinnon osaan. Kirjan sisältöä voi hyödyntää oppimateriaalina myös muiden ammatillisten koulutusalojen asiakaspalvelun tutkinnonosissa.Lue lisää
Kirjan teemoja ovat asiakaslähtöinen liiketoiminta ja asiakaspalveluun valmistautuminen, asiakaspalvelu eri kanavissa sekä myönteisen asiakaskokemuksen edistäminen ja asiakastyytyväisyyden varmistaminen. Kirjassa on runsaasti tehtäviä, jotka kannustavat omaan pohdintaan, tiedonhankintaan, suunnitteluun ja ideointiin sekä ryhmässä toimimiseen.
Kirjan teemoja ovat asiakaslähtöinen liiketoiminta ja asiakaspalveluun valmistautuminen, asiakaspalvelu eri kanavissa sekä myönteisen asiakaskokemuksen edistäminen ja asiakastyytyväisyyden varmistaminen.
Digikirjassa on runsaasti tehtäviä, jotka kannustavat omaan pohdintaan, tiedonhankintaan, suunnitteluun ja ideointiin sekä ryhmässä toimimiseen. Digikirjassa voi harjoitella tehtäviä. Huomioithan, että tehtävien vastaukset eivät tallennu digikirjaan.