Evästeiden käyttö on estetty selaimessasi, mikä rajoittaa osaa sivuston toiminnallisuuksista. Välttämättömät evästeet varmistavat mm. verkko-ostosten onnistumisen.
Lähde mukaan seikkailuun! Oppilas harjoittelee omalla avatar-hahmollaan Bingel pelimaailmassa, jonka tehtävät liittyvät Go for it! 4 oppisisältöihin.Lue lisää
Bingelissä lapset ratkovat itsenäisesti omaan tasoonsa sovitettuja englannin tehtäviä. Bingelin tehtävät perustuvat täysin Go for it! -materiaalin keskeisiin sisältöihin ja etenemisjärjestykseen. Tämä tekee siitä erittäin sopivan sekä opetustilanteisiin luokkahuoneessa, että kotitehtävien tekemiseen.
Oppilas harjoittelee omalla avatar-hahmollaan Bingel-maailmassa. Opettajalla on näkyvyys oppilaiden kehittymiseen opettajan näkymän kautta, ja opettaja voi jakaa oppilaille eri tehtäviä tarpeen mukaan.
Tehtäviä voi käyttää osana tuntiopetusta, tukiopetuksessa tai osana omatoimista harjoittelua. Bingel-pelimaailma hyödyntää tarinallistamista ja pelillistämistä oppilaan motivoimisessa. Sen käyttäminen edellyttää henkilökohtaisen tunnuksen luomista oppilaalle. Ks. Tarkemmin: Toimeksiantosopimus Bingel-tehtävät ovat koulujen ostettavissa oppilaskohtaisella vuosilisenssillä ja hinta määräytyy kyseisen luokka-asteen oppilasmäärän mukaan. Kun ostat tuotteen, merkitse tilausmääräksi koko koulun kaikkien kyseisten luokkien yhteenlaskettu oppilasmäärä. Vuosilisenssin hinta määräytyy sen mukaan.