Pisara 4 Bingel-tehtävät
Bingel on jännittävä digitaalinen maailma, jossa oppilas tekee harjoituksia uudella, hauskalla ja motivoivalla tavalla.Lue lisää

Pisara 3 Bingel-tehtävät harjoituttavat oppikirjassa opiskeltuja ympäristöopin asioita. Tehtäviä voi käyttää osana tuntiopetusta, tukiopetuksessa tai osana omatoimista harjoittelua. Bingel-tehtävät sijaitsevat omassa Bingel-pelimaailmassaan, jossa oppilas kehittää harjoittelun ohella omaa avatar-hahmoaan. Bingel-pelimaailma hyödyntää tarinallistamista ja pelillistämistä oppilaan motivoimisessa. Sen käyttäminen edellyttää henkilökohtaisen tunnuksen luomista oppilaalle. Ks. Tarkemmin: https://www.sanomapro.fi/toimeksiantosopimus/
Bingel-tehtävät ovat koulujen ostettavissa oppilaskohtaisella vuosilisenssillä ja hinta määräytyy kyseisen luokka-asteen oppilasmäärän mukaan. Kun ostat tuotteen, merkitse tilausmääräksi koko koulun kaikkien kyseisten luokkien yhteenlaskettu oppilasmäärä. Vuosilisenssin hinta määräytyy sen mukaan.
ISBN | 978-952-63-3957-3 |
---|---|
GTIN | 9789526339573 |
Painosnumero ja -vuosi | - |
Tekijät | - |
Kouluaste | Alakoulu |
Kurssi / luokka | 4. luokka |
Sivua | - |